ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

ΣΦΥΡΙΧΤΡΑ.jpg

Όχι, δεν πρόκειται για αθλητική εγγραφή. Διαιτησία έχουμε και οι γιατροί. Βλέπετε, όταν κάποιος νοσηλεύεται σε ιδιωτικό νοσοκομείο είναι σχεδόν σίγουρη η διαφωνία μεταξύ θεράποντος γιατρού και ασφαλιστικής εταιρίας του ασθενούς. Διότι οι εξετάσεις που μπορεί να θεωρούνται απαραίτητες απ’το γιατρό, δεν θεωρούνται πάντα εξίσου απαραίτητες και απ’την ασφαλιστική εταιρεία, ειδικά οι ακριβές. Διαιτησία λοιπόν είναι πρακτικά η συνεύρεση του θεράποντος γιατρού με κάποιον που θα στείλει η ασφάλεια του ασθενούς προκειμένου ο δεύτερος να «διαιτητεύσει» τον πρώτο. Και το όλο θέμα είναι μάλλον κωμικοτραγικό καθότι οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες, στέλνουν ανειδίκευτους ή γενικούς γιατρούς για να  κρίνουν τη λογική ενός ειδικευμένου παθολόγου. Βέβαια, για για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ορισμένοι θεράποντες παίρνοντας ποσοστά από τη νοσηλεία των ασθενών τους μπαίνουν στο τριπάκι να στέλνουν ολόκληρα κατεβατά εξετάσεων και μάλλον αυτό θέλουν να πατάξουν και οι εταιρίες με τις διαιτησίες. Στο δικό μας όμως νοσοκομείο αυτό δε συμβαίνει καθότι – καλώς ή κακώς – δεν αμοιβόμαστε με ποσοστά επί των εξετάσεων.

Το τελικό σκηνικό λοιπόν διαδραματίζεται σε κάποιο μικρό γραφείο με το φάκελο του εν λόγω ασθενούς επί τάπητος, τους δύο γιατρούς, καθώς και  μερικά στελέχη του λογιστηρίου να προσπαθούν ο καθένας απ’τη μεριά του να υποστηρίξει τα συμφέροντα του εκάστοτε αφεντικού. Ο γιατρός της ασφαλιστικής έχει έρθει μιλημένος και συνεννοημένος να κόψει συγκεκριμένες μη συμφέρουσες εξετάσεις που έγιναν. Ο θεράπων γιατρός προσπαθεί με ιατρικά επιχείρηματα να υποστηρίξει τη διαγνωστική του σκέψη και να διαφυλάξει το πορτοφόλι του ασθενή και του νοσοκομείου. Τέλος, οι λογιστές απλά επιβλέπουν. Στην αρχή δηλαδή. Διότι όταν φύγουν οι γιατροί, η τελική μάχη παίζεται κάτω απ’το τραπέζι μεταξύ των λογιστών της ασφάλειας και του νοσοκομείου με κριτήρια μάλλον «λεπτά» και όχι ιατρικά. Και αν δε τα βρουν και αυτοί, τότε ο ασθενής υποχρεούται να πληρώσει στο νοσοκομείο τις εξετάσεις που έγιναν και δεν καλύφθηκαν από την ασφαλιστική του, γεγονός που πολλές φορές οδηγεί σε δικαστικές διαμάχες που άλλες φορές κερδίζουν και άλλες όχι.

Αύριο λοιπόν έχουμε διαιτησία. Μάλιστα είναι η πρώτη διαιτησία στο νοσοκομείο μας. Και πολύ με χαλά που θα λείπει ο διευθυντής και θα αναγκαστώ εγώ να λογοδοτήσω ιατρικώς σε ένα μάτσο άβουλα στρατιωτάκια και λογιστές, υποχείρια των ασφαλιστικών εταιριών. Και πραγματικά πόσο περιττό και άσκοπο θα είναι τούτο αφού το αποτέλεσμα θα είναι ήδη αποφασισμένο. Και αν πάλι δε μου κόψουν τιε εξετάσεις, έχουν την εναλλακτική να μου κόψουν μέρες νοσηλείας του ασθενή. Όπως και να’χει κάτι θα κόψουν. Ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα πια, πρέπει να έχεις μέσο στην καρδιά των εταιριών για να κάνεις ελεύθερα τη δουλειά σου.

Πώς έχει γίνει έτσι η Υγεία; Το πολυτιμότερο αγαθό του ανθρώπου κατάντησε αντικείμενο εμπορικής διαπραγμάτευσης και προνόμιο των ολίγων. Πλήθος ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιριών πλουτίζουν στηριζόμενες στις τριτοκοσμικές συνθήκες των δημόσιων νοσοκομείων και την ανάγκη του κοσμάκη για αξιοπρεπείς συνθήκες νοσηλείας. Και το Ε.Σ.Υ δε φημίζεται για το τελευταίο. Η αδυναμία της εκάστοτε κυβέρνησης να οργανώσει αποτελεσματικά και να στηρίξει έμπρακτα την Υγεία μεταφράζεται ουσιαστικά σε μείζων ταλαιπωρία του ασθενούς να περιμένει  τρεις ώρες στα επείγοντα του παθολογικού για να εξετασθεί, να νοσηλεύεται επτά μέρες για να κάνει μία αξονική εγκεφάλου και να μοιράζεται την ίδια τουαλέτα με άλλα είκοσι άτομα. Έτσι, όποιοι ολίγοι τυγχάνουν κάποιας οικονομικής ευμάρειας,  σκάνε κάθε χρόνο το διχίλιαρο σε ασφαλιστικές εταιρίες για να απολαύσουν ως σπάνια και πολύτιμα  γυαλιστερά προϊόντα, την Υγεία και την ιατρική φροντίδα, αγαθά που εξ’ορισμού και αυταπάγγελτα δικαιούνται δωρεάν. Τα ίδια συμβαίνουν φυσικά και σε άλλους θεσμούς όπως η εκπαίδευση. Ο παρανομαστής είναι πάντα ο ίδιος. Το χρήμα. Και σε μία κοινωνία που οι θεσμοί γίνονται επιχειρήσεις και η αξιοπρέπεια πουλιέται δύο χιλιάρικα το χρόνο, κάτι δεν πάει καλά. Και άντε να βρεις από που ξεκίνησε το λάθος, ποιος το συνέχισε και πώς θα το σταματήσεις όταν με το που σηκώνεις κεφάλι οι «διαιτητές» σου βγάζουν κόκκινη κάρτα.

68 thoughts on “ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

  1. princessofthedawn

    Δε βλεπω γιατι να σου κοψουνε εξετασεις που ειναι οντως
    απαραιτητες…. Και η αληθεια ειναι, πως απο κεινη τη φορα που
    νοσηλευτηκα, θυμαμαι πως προκειμενου να με κρατησουνε μεσα το
    απαραιτητο τριημερο -αφου δεν καταλαβαινε κανεις τους τι σκατα ειχα
    παθει- μου κανανε μεχρι και κεινη την ηλιθια εξεταση που φυσας ενα
    σωληνακι μεχρι να σου βγει η ψυχη απ τα ματια… ενω το προβλημα
    μου ηταν εμφανως αλλεργικο, αλλα το νοσοκομείο δε διεθετε -τοτε-
    αλλεργιολογικο. Και τελικα, ναι, η ιδιωτικη ασφαλιση ειναι εμποριο,
    αφου η υγεια ειναι εμπορευσιμο αγαθο: Οτι πληρωνεις παιρνεις…

    Μου αρέσει!

  2. FLOGAMELIKI

    Καραγκιοζιλίκια…τα γνωστά δηλαδή καραγκιοζιλίκια που γίνονται
    παντού σε αυτό τον τόπο…

    τι να πώ….

    να πάμε να ζ΄σουμε στο Τιμπουκτού…

    καλό βράδυ σε όλους σας!

    Μου αρέσει!

  3. Petros_CooL

    Βιβή όπως καταλαβαίνεις δεν είναι αντικειμενικό το «απαραίτητο»!
    Διότι από διαφορετικό πρίσμα το κοιτά ο θεράπων και από διαφορετικό
    ο ελεγκτής της ασφάλειας. Τα ακριβά γενικώς δεν είναι απαραίτητα
    κατά τις εταιρίες.

    Το σωληνάκι που περιγράφεις θα είναι η σπιρομέτρηση που δεδομένης
    της αλλεργικής σου προδιάθεσης μάλλον θα ψάχνανε για αλλεργικό
    βρογχικό άσθμα. Δεν είναι και τόσο άσχετη εξέταση.

    Και ναι… είναι εμπόριο! Θέλετε μονόκλινο, δίκλινο ή τρίκλινο?

    Μου αρέσει!

  4. FROSYNH

    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΜΑΣ ΣΕ
    ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ…

    ΕΓΩ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ!) ΕΝΟΙΩΘΑ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΡΩΣΙΚΗ ΡΟΥΛΕΤΑ Η ΕΣΤΩ ΤΖΟΚΕΡ.ΑΝ
    ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΗ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΑΛΗ ΝΟΣΗΛΕΙΑ,ΑΝ ΟΧΙ…..ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΜΟΥ (ΕΤΣΙ
    ΛΕΜΕ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΟΣΥΛΛΕΚΤΗ),ΤΟ ΜΑΡΑΦΕΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΡΟ (ΔΕ
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ)ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕ ΒΑΡΚΑ ΤΗΝ
    ΕΛΠΙΔΑ…..

    ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ.

    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΥΡΕ ΠΗΤ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ
    ΞΑΠΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ.(ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΙ,ΤΟ ΕΝΝΟΩ.)

    Μου αρέσει!

  5. kiriakita

    Καταρχήν το πόσο ξεφτίλα είναι το σύστημα υγείας φαίνεται από το
    ότι πληρώνουμε ΙΚΑ-ΜΙΚΑ-ΣΥΚΑ πληρώνουμε και ιδιωτική ασφάλιση που
    λέει κι ο Peslac.

    Κατά δεύτερον άλλη ξεφτίλα η ασφαλιστική που σου υπόσχεται τα
    κέρατά της για να σε βάλει στο λούκι και μετά να σου κόβει τις
    εξετάσεις.

    Τρίτη ξεφτίλα ο γιατρός που τα παίρνει από παντού (ασφαλιστικές,
    φαρμακευτικές κλπ.)

    Τέταρτη ξεφτίλα ο υπάλληλος της ασφαλιστικής που άμα δεν του
    ταίριαζε η δουλειά δεν θα την έκανε άρα γουστάρει.

    Όλα είναι μια ξεφτίλα. Εγώ προτείνω μόλις αρρωσταίνουμε να μας
    καίνε κατευθείαν να γλιτώνουν οι οικείοι μας και τα έξοδα
    κηδείας!

    Μου αρέσει!

  6. princessofthedawn

    Γιατρε μου, πηγα με τη μουρη τουμπανο, κι ανεπνεα μια χαρα -οσο
    καλα αναπνεω παντα τελως παντως. Απλα δε βρισκανε τι εχω, και μου
    κανανε μεχρι και αξονικη στην κεφαλα για να με κρατησουνε. Κι ενα
    λογιστικο μυστικο που δεν ειναι μυστικο: μαζι με τα νοσοκομειακα,
    γινεται παντα και ασφαλεια ζωης. Εκει λοιπον παιζει αν το κοστος
    της αποζημιωσης του θανατου, υπερβαινει το κοστος των οποιων
    εξετασεων και νοσηλειας. Τοσο μπακαλικα!

    Μου αρέσει!

  7. Petros_CooL

    Ντάλια, αναγκάζομαι να ξαπλώνω σε κρεβάτι νοσοκομείου κάθε φορά
    που εφημερεύω! 🙂

    Τι κατάντια να εξαρτάται η νοσηλεία ενός ασθενούς απ’την τύχη
    ε?

    Μου αρέσει!

  8. YiannisD

    Καλησπέρα! 🙂

    Καταρχήν συμφωνώ με όλα τα παραπάνω «μαυριδερά» σχόλια σχετικά με
    το αγαθό της Υγείας. Καθαρό εμπόριο πράγματι.

    Σε κάθε περίπτωση, όσο εσύ μπορείς να καταφέρεις κάτι σε όσα
    αναφέρεις, καλό είναι να το προσπαθείς όσο μπορείς. Μόνο στην
    ατομική διάθεση του κάθε γιατρού σαν κι εσένα να αντικρούσει τις
    κάθε λογής μαμακίες των ασφαλιστών μπορεί τελικά να βασίζεται ο
    ασθενής που δεν έχει τα 1000 γρόσσια για να πληρώνει αφειδώς τις
    ασφαλιστικές-καρχαρίες…

    Το δεύτερο στο οποίο μπορεί να βασίζεται κανείς είναι να μην
    αρρωσταίνει. Εξίσου αστάθμητο με το πρώτο όμως σε γενικές
    γραμμές… 😉

    Μου αρέσει!

  9. e_vet

    Εγω μπερδευτηκα…διαιτησία εχουμε σε ενα αγωνα σωστά; Υπαρχουν
    δυο αντιπαλες ομαδες…και ο διαιτητης θελει να κρατηθουν οι
    κανονισμοι…

    Σε αυτη τη περιπτωση ποιοι ειναι οι αντιπαλοι; 😉

    Μου αρέσει!

  10. Petros_CooL

    Δε μπορείς να αντιδράσεις πολύ έντονα Γιάννη! Είναι η κόκκινη
    κάρτα! Και μετά την κάρτα θα πρέπει να ζεις όχι με ψωμί αλλά με
    κοπανιστό αέρα.

    Μου αρέσει!

  11. Petros_CooL

    Από τη μία Εύη είναι ο θεράπων γιατρός που στέλνει εξετάσεις και
    από την άλλη ο ελεγκτής γιατρός της ασφαλιστικής που τις κόβει. Στη
    μέση θεατής είναι ο ασθενής!

    Μου αρέσει!

  12. princessofthedawn

    Επισης τα συμβατικα νοσοκομειακα εχουν μια ασφαλεια ζωης της
    ταξης των 3000 ευρω ωστε να μην βγαινει πολυ ακριβο το ασφαλιστρο!
    Οπως καταλαβαινεις, με αυτα που χρεωνουνε τα νοσοκομεία, την
    ασφαλιστική τη συμφέρει να πληρωσει την αποζημίωση στους
    δικαιουχους και να ξεμπερδευει, παρα να πληρωνει τον ασθενη μεχρι
    να γινει καλα! (Μουρχεται να ξερασω με τη δουλεια που κανω ωρες
    ωρες!)

    Μου αρέσει!

  13. Petros_CooL

    Α πουλάκι μου Βιβή εξακολουθείς και κάνεις ΚΑΙ αυτή τη δουλειά?
    Θα πρέπει να μιλήσουμε λίγο εμείς οι δύο να με πεις και ορισμένα
    tips

    Μου αρέσει!

  14. princessofthedawn

    Οχι Πετρε δεν την κανω πια, αλλα δεν παυω να χω την αδεια
    εξασκησεως, και φυσικα ναχω μελετησει τον κλαδο…. Ωρες ωρες,
    σκεφτομαι οτι καλυτερα ναμουνα βοθρατζης, παρα να ασχολουμαι με
    λογιστικα και ασφαλειες..

    Μου αρέσει!

  15. peslac

    Ουφ… Ε, λογικό ήταν να μου ξεφύγει εκείνη η παράγραφος! Αφού
    άρχισες πάλι τα τριψήφια ΚΚΕ και τα έμφρακτα και τις
    οισοφαγοκοιλιοσυστολές και προχώρησα κετευθείαν στην επόμενη! Σαν
    την διαφήμιση του ΟΤΕ με τα μπιτ και τα ρούτερ είσαι όταν γράφεις
    για ιατρικά, νομίζεις ότι σε καταλαβαίνουν όλοι! Μπουάχαχα!

    Μου αρέσει!

  16. princessofthedawn

    Ρε συ Κικη, το τι τοξινες θα αμολυσουμε στην ατμοσφαιρα δε το
    σκεφτεσαι; (Το χωμα ετσι κι αλλιως το χουμε καταστρεψει)

    Μου αρέσει!

  17. Petros_CooL

    Δεν ειν’κακό Βιβή! Μικρός ήθελα και εγώ να γίνω βοθρατζής! Με
    εξίταρε το όλο σύστημα αναρρόφησης! … (ουδέν σχόλιο!)

    Μου αρέσει!

  18. Petros_CooL

    Το ξέρω ότι αυτά δε θα τα καταλάβαιναν όλοι Βασιλη! Όμως η
    εγγραφή διαβάζεται και από συναδέλφους. Τρία τηλέφωνα έπεσαν μετά
    τη δημοσίευση! Μόνο ο διευθυντής που δε με πήρε! 🙂

    Μου αρέσει!

  19. Petros_CooL

    Δε γράφω τίποτα κακό Βασίλη! Ήδη του γκρίνιαξα που με άφησε μόνο
    αλλά αυτό δεν κατάφερε να του χαλάσει το ταξίδι στη Ρώμη 🙂

    Μου αρέσει!

  20. Petros_CooL

    Χμμμ … δεν είμαι γνώστης των χειρουργικών μεθόδων Ηπιόνη μου
    και δεν είμαι και σίγουρος ότι εγκρίνονται ακόμα από δημόσια ή
    ιδιωτικά ταμεία

    Μου αρέσει!

  21. flyind

    Βλέπω είστε πολυ προχω στας Αθήνας…
    Εδώ ακόμα προσπαθούν να τα φάνε οι γιατροί από τις ασφαλιστικές
    και τις εξετάσεις, που βρέξει χιονίσει, θα κάνει ο πελ… ο
    ασθενής…

    Διαιτησίες…

    Μάαααλιστα…
    Γίναμε Αμερική τελικά, Sicko…

    Μου αρέσει!

  22. termitis

    Νομίζω πως τα θέματα διαιτησίας όπως τα έθεσες, είναι πρώτη
    τάξης θέμα για…αντιδιαφήμιση ασφαλιστικών εταιρειών του είδους.
    Κάθε φορά που θα υπάρχει μια διαφήμιση ασφαλιστικής, να γίνεται
    όπως στα τσιγάρα αντιδιαφήμιση τύπου «βλάπτει σοβαρά την υγεία».
    Και δώστου μια διαιτησία από κάτω.. Καλησπέρα μαύρε..:-)

    Μου αρέσει!

  23. freskoulis

    Κάτι παραπάνω απο κωμικοτραγικό…

    Καλή Δύναμη και τσακισέ τους!!! Σου έχω εμπιστοσύνη 🙂

    Καλημέρα και σε ευχαριστω Γιατρέ μου 🙂

    Μου αρέσει!

  24. Petros_CooL

    Νίκο, είναι πολύ κλασσικό το σενάριο να μαλλώνει ο ασθενής με
    την ασφαλιστική του.

    «Κάθε χρόνο σας πλερώνω 2000, μία φορά σας χρειάστηκα και τι κάνετε
    τώρα για μένα? Κόβετε εξετάσεις και νοσηλεία?… Θα φύγω απ’την
    εταιρία σας»
    Το δε τελευταίο μερικές φορές, βολεύει αφάνταστα στην
    εταιρία!!

    Μου αρέσει!

  25. giota1

    οταν μπαινει το χρημα πρωτο ολα θεωρουνται λογικα μετα…

    Ακομα και η εμπορια ζωης και υγειας..προτεραιοτητες βαζουμε εμεις
    οι απλοι ανθρωποι ασθενεις γιατροι νοσηλευτες Ξερουμε οτι η υγεια
    δεν μετριεται με το χρημα αυτονοητο απο εμας οσο και μη αυτονοητο
    απο τους επιχειρηματιεςΤην αλλη πλευρα την νοιαζει μονο το χρημα
    Επιχειρηση ειναι αλλωστε μονο που δεν δικαιολογει τιποτα απο οσα
    γινονται..

    Μου αρέσει!

  26. giota08

    Τελικά ο πύργος της Βαβέλ κυριαρχεί παντού!!! Καθένας μιλάει τη
    συμφέρουσα διαφορετική γλώσσα! Δεν ξέρω αν θα μπορέσει να
    επικρατήσει ποτέ κοινός νους, κοινή λογική… μάλλον δύσκολο το
    βλέπω… όσο το χρήμα κάνει κουμάντο! Και το πιθανότερο θα είναι
    κυρίαρχος όλων των κακών που καταδυναστεύουν!

    Καλημέρα Πέτρο…. καλή δύναμη και κουράγιο!

    Μου αρέσει!

  27. kiraki

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ…ΤΙ ΘΕΜΑ ΑΝΟΙΞΕΣ ΝΑ ΗΞΕΡΕΣ!!!!!!!!!!ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ
    ΣΟΒΑΡΑ ΑΤΥΧΗΜΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ…ΤΟ 2003 ΕΙΧΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ
    ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ, ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΦΟΡΤΗΓΟ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ
    ΧΕΡΙ ..ΠΝΕΥΜΟΝΟΘΩΡΑΚΑ..ΠΡΟΣΩΠΟ …ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ … ΜΕΤΑ ΑΠΟ
    4 ΜΗΝΕΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΑΙ..

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΤΕ
    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑΝ ΤΗ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΤΗΣ
    ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΜΑΣ ΦΙΛΟΣ..ΑΜΕΣΩΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΙ ΠΑΕΙ
    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΘΗΚΑΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ
    ΔΙΑΓΝΩΣΗ…ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ …ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ !!!ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ
    ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΤΙ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ..

    Μου αρέσει!

  28. Petros_CooL

    Καλησπέρα Γιώτα. Τελικά όλα πήγαν καλά! Ο συνάδελφος που ήρθε
    απ’την ασφαλιστική ήταν ειδικός παθολόγος και είχαμε πολλή καλή
    συνεργασία και ελάχιστες προστριβές! 🙂

    Μου αρέσει!

  29. flyind

    μπουαχαχαχαχα!
    Με αρέσει που μέχρι και ο ..Πέππας σε πήρε χαμπάρι και σε
    δουλεύει ψιλό γαζί με το βάθρο, χαχαχαχαχαχα

    Μου αρέσει!

  30. princessofthedawn

    Δε σου ειπα οτι δεν θα ειχατε προστριβες βρε αφου αυτα που
    ζητουσες ητανε λογικα; Εξαλλου τι προστριβες ναχεις με τον
    ανθρωπο… το πολυ πολυ να τριβοσουνα στα ποδια του…

    Μου αρέσει!

  31. Ανώνυμος

    Καλημέρα,
    Το νοσοκομείο που δουλεύεις δεν είναι τυχαία έξω (το μοναδικό
    νομίζω στην Αθήνα) από την κάλυψη μεγάλων ασφαλιστικών εταιριών
    (δεν έχει σημασία τι ιατρική εξασκείς εσύ προσωπικά).
    Και η ασυδοσία στα κρατικά και το εμπόριο στα ιδιωτικά απέχουν
    το ίδιο από την μη άσκηση της ιατρικής. Το πρόβλημα είναι ότι στη
    δουλειά σου το τι είναι και το τι δεν είναι ιατρική δεν είναι πάντα
    εύκολο να το πεις.
    Γενικά πάντως, το auditing (ή ο έλεγχος ή η διαιτησία ή ότι
    άλλο) είναι ένας καλός θεσμός.

    Μου αρέσει!

  32. Petros_CooL

    Θεωρητικά αυτός είναι και ο σκοπός του auditing. Να ξεμπερδέψει
    το τι είναι και τι δεν είναι ιατρική… Θεωρητικά πάντα…

    Καλημέρα μπρε!

    Μου αρέσει!

  33. XALAZIA

    Γιωργο Χ στειλε τηλεφωνο στο e-mail moy..Αν εισαι γιαατρος
    Παθολογος…Ναχω εναν γιατρο να τον εμπιστευομαι…δεν πιστευω να
    με στειλεις αδιαβαστη..χαχα.!!

    Μου αρέσει!

  34. igeri

    Νομίζω ότι μια οργανωμένη κατά μέτωπο ,σύσσωμη κι ανυποχώρητη
    επίθεση όλων υμών

    των παροικούντων στην Ιερουσαλήμ με αδιάσειστα στοιχεία θα μπορούσε
    να βάλει

    τέλος σε αυτήν την ξευτίλα της συναλλαγής και διαπραγμάτευσης του
    πολυτιμότερου αγαθού την Υγεία. Και δεν πάει να γιόμιζε ο ουρανός
    κόκκινες κάρτες . Τι θα κάνανε ;

    θα σας καtαργούσαν όλους;

    Την καλησπέρα μου

    http://ligery.pblogs.gr

    http://pygemos.blogspot.com

    http://lygeri.pblogs.gr

    Μου αρέσει!

  35. Petros_CooL

    … όχι όλους Λυγερή αλλά ορισμένα πράματα πραγματικά δε
    ρισκάρονται! Τρώμε ψωμί και εμείς! Όχι κοπανιστό αέρα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε